Viac návštevníkov na stránke aj bez platenia

Internet je dnes už informačne preplnené miesto. Pri vyhľadávaní kľúčových slov sa vám v niektorých prípadoch môže zobraziť až niekoľko tisíc odkazov. Takto preplnené miesto môže odrádzať aj tých, ktorý niečo vyhľadávajú ale aj tých, ktorý chcú, aby ich webstránka bola nájdená. Ak aj vy chcete, aby bol váš web navštevovanejší, držte sa rád, ktoré uvádzame nižšie. Existujú účinné spôsoby, ako spraviť vašu webstránku viditeľnejšou, aby na váš odkaz reagovalo čo najviac internetových používateľov. Ide napríklad o dobrú SEO optimalizáciu. Súbor techník, ktoré pomáhajú zviditeľniť stránky. Nemusíte pritom za nič platiť vyhľadávačom, ktoré najlepšie platené stránky radia na najvyššie pozície po vyhľadaní istých kľúčových slov. Webstránka sa bude návštevníkom ukazovať na vyšších pozíciách čo výrazne zvýši šancu návštevnosti.

SEO funguje na princípe zložitého algoritmu

Ten vyhodnocuje niekoľko rôznych „on page“ a „off page“. Vyhľadávače väčšinou podporujú webstránky, ktoré sú aktívne, technicky vyspelé, obsahovo nasýtené. Jedným slovom – profesionálne. Rovnako významná je aj reputácia webu. SEO pomáha zvyšovať kvalitu webstránok a vďaka algoritmu svietia všetky posudzované prvky pre vyhľadávače na zeleno. To znamená, že vyhľadávač bude váš web posudzovať ako profesionálny a radiť ho pri vyhľadávaní kľúčových slov vyššie ako ostatné. Na zvýšenie návštevnosti webu je možné využiť aj kreatívny linkbuilding. Ide o takzvanú tvorbu spätných odkazov. Takýto proces je síce pomalší na efekt, no účinok je dlhodobý. Miera úspešnosti záleží od webu, na ktorom je spätný odkaz umiestnený. Tieto spôsoby môžete navyše kombinovať, to zaručí najefektívnejší spôsob návštevnosti vášho webu. Stačí si nájsť dobrú agentúru a trpezlivo čakať na výsledky.

Publikované: 31. 07. 2019

Kategória: Marketing

Autor: Alena Turečková