Ako sa dostať na 1. pozícii na dôležité kľúčové slovo vo vyhľadávačoch? Pokiaľ si nehodláte zaplatiť PPC reklamu, budete musieť investovať do optimalizácie čiže SEO. Ide o súbor techník, na základe ktorých vyhľadávač vyhodnotí, že práve váš web je pre určitý dopyt relevantnejšie než ostatné weby a umiestni ho na oveľa viditeľnejšie pozícii. Ale ako začať a na čo sa zamerať? Mali by ste vedieť, že alfou a omegou optimalizácie sú spätné odkazy. Môžete získať ľahko a rýchlo prostredníctvom služby PR Yard.
Nezabudnite na správnu on page optimalizáciu
Než sa pustíte do zháňania spätných odkazov čiže pravidelného linkbuildingu, overte si, či váš web zodpovedá štandardom z hľadiska on page optimalizácie. V skratke ide predovšetkým o súbor nasledujúcich vlastností: optimalizované titulky jednotlivých stránok, správne formátovanie a zvýraznenie textu, meta popisky, výskyt dôležitých kľúčových slov, interné prelinkovanie, ale aj “drobnosti” v podobe alt popiskov obrázkov, jednoduché URL adresy apod. Na on page SEO je vhodné dbať už pri realizácii webu.
A ide sa na SEO pomocou PR Yardu
Akonáhle sa postaráte o on page SEO, môžete sa smelo pustiť do off page optimalizácia, ktorá spočíva predovšetkým v linkbuildingu – budovanie odkazového profilu. A práve v tomto smere je PR Yard veľmi užitočnou pomôckou. Platforma združuje majiteľa webov, blogerov, influencery a ďalšie tvorcov obsahu, ktorí ponúka možnosť platenej spolupráce.
Jednoducho sa registrujete, dobijete kredit, zadáte dopyt a vyberiete si z reklamných priestorov. Podobu platených článkov (štýl text, počet a znenie odkazov …) si určíte vy. Spolupráca s blogerov je rýchla a vzhľadom k obrovskému množstvu zaregistrovaných webov môžete publikovať platené články dlhodobo.
Resumé? SEO pomocou služby PR Yard ide hladko ako po masle. Ponuka reklamných priestorov je veľmi pestrá a stopercentne v nej nájdete vhodné tematické magazíny. Tak smelo do toho!