SEO pomocou služby PR Yard

Ako sa dostať na 1. pozícii na dôležité kľúčové slovo vo vyhľadávačoch? Pokiaľ si nehodláte zaplatiť PPC reklamu, budete musieť investovať do optimalizácie čiže SEO. Ide o súbor techník, na základe ktorých vyhľadávač vyhodnotí, že práve váš web je pre určitý dopyt relevantnejšie než ostatné weby a umiestni ho na oveľa viditeľnejšie pozícii. Ale ako začať a na čo sa zamerať? Mali by ste vedieť, že alfou a omegou optimalizácie sú spätné odkazy. Môžete získať ľahko a rýchlo prostredníctvom služby PR Yard.

Nezabudnite na správnu on page optimalizáciu

Než sa pustíte do zháňania spätných odkazov čiže pravidelného linkbuildingu, overte si, či váš web zodpovedá štandardom z hľadiska on page optimalizácie. V skratke ide predovšetkým o súbor nasledujúcich vlastností: optimalizované titulky jednotlivých stránok, správne formátovanie a zvýraznenie textu, meta popisky, výskyt dôležitých kľúčových slov, interné prelinkovanie, ale aj "drobnosti" v podobe alt popiskov obrázkov, jednoduché URL adresy apod. Na on page SEO je vhodné dbať už pri realizácii webu.

A ide sa na SEO pomocou PR Yardu

Akonáhle sa postaráte o on page SEO, môžete sa smelo pustiť do off page optimalizácia, ktorá spočíva predovšetkým v linkbuildingu - budovanie odkazového profilu. A práve v tomto smere je PR Yard veľmi užitočnou pomôckou. Platforma združuje majiteľa webov, blogerov, influencery a ďalšie tvorcov obsahu, ktorí ponúka možnosť platenej spolupráce. Jednoducho sa registrujete, dobijete kredit, zadáte dopyt a vyberiete si z reklamných priestorov. Podobu platených článkov (štýl text, počet a znenie odkazov ...) si určíte vy. Spolupráca s blogerov je rýchla a vzhľadom k obrovskému množstvu zaregistrovaných webov môžete publikovať platené články dlhodobo. Resumé? SEO pomocou služby PR Yard ide hladko ako po masle. Ponuka reklamných priestorov je veľmi pestrá a stopercentne v nej nájdete vhodné tematické magazíny. Tak smelo do toho!

Publikované: 19. 03. 2019

Kategória: Marketing

Autor: Alena Turečková